prague fashion interview


 Sofia Leo, fashion bloger, Praha - [PragueFashion]
První blogger interview se skvělou a velice zajímavou blogerkou Sofií Leo je právě zde. Je něco po půlnoci a já celá rozechvěná nadšením čtu e-mail od této ambiciozní slečny, že mi poslala odpovědi na  mé "premiérové" interview. A proč zrovna ona má tu čest, stát se první? To se dozvíte v pokračování článku.

Spoustu čtenářů nemá jasno v tom, jestli jsi češka nebo cizinka. Objasníš nám tuto záhadu? Jaký je tvůj původ?
Jsem Ruska. Moje rodiče se přestěhovali do Česka když mi bylo 3.

Jak by si prezentovala samu sebe v 5ti slovech? Popiš pro sebe nejvíce charakteristické body.
Kreativní, pracovitá, bezstarostná, milující život- asi nějak tak.

Jsi momentálně spokojená tam kde žiješ? Nebo máš svůj vysněný "koutek" na světě, kde se hodláš ubydlet?
Spokojená určitě jsem, mám to v Praze ráda. A kromě toho, že jednou chci cestovat všude po světě, taky bych moc ráda bydlela v Thajsku- tam to miluji!

Čtenáři tvého blogu si mohli povšimnout, že hodně cestuješ. Máš své tajné tipy na zajímavou dovolenou?
Ta nejzajímavější zatím byla v Thajsku, ale tam pro dobrou dovolenou nesmíte dávat přednost turistickým městám. Také jsem si oblíbila Paříž- mají tam divnou překrásnou atmosféru- a Florencii.

Určitě hodně studuješ. Na jakou školu chodíš a jaké jsou tvé oblíbené předměty?
Někdy mám pocit, že studuji příliš moc, ale brzy to budu mít za sebou. Chodím na anglickou školu EISP- English International School Prague, kde jsou všechny předměty v Angličtině. Nejvíc mám ráda Angličtinu a Anglickou Literaturu.

Který časopis si přečteš nejraději?
Dávám přednost American Vogue a Elle, ty mám absolutně nejraději, ale občas si přečtu i jiný.

Vybavíš si svůj nejhorší moment v životě, který si těžko rozdýchávala ještě dlouho potom?
Nerada o takových věcech přemýšlím a nic se mi moc nevybavuje.

Naopak, zažila jsi už svůj absolutně nejkrásnější zážitek?
Těch byla spousta, taky, že jim dávám přednost! První co se vybaví byla asi projížd'ka na motorce pod silným deštěm v Thajsku, večer po oslavě mých patnáctých narozenin.

Kdo je tvoje celoživotní ikona?
Můj otec.

Inspiruje tě v oblékání někdo konkrétní?
Konkrétní lidi mě nějak moc neinspirují, ale mám ráda se inspirovat fotografiemi.

V čem nebo v kterém člověku hledáš životní inspiraci a sílu? Existuje něco nebo někdo, bez čeho či koho by si nedokázala fungovat?
Zase nejspíš můj otec, ale doufám, že i bez něho jednou dokážu fungovat.

Děláš nějaký sport? Jak se udržuješ ve formě (jak fyzicky, tak psychicky)?
Od tří let tancuji. Začínala jsem baletem, pak latino-americké tance a nedávno jsem zkusila street, ale nejspíš se vrátím k nějaké klasice. Také chodím do fitka, to mě velmi uklidňuje, ale i udržuje ve formě. Občas si také ráda sportovně zaplavu.

Máš krásnou pleť. Co všechno pro ni děláš?
Snažím se hodně pít vodu. Také používám hodně krémů pro různé účinky, ale voda je nejspíš to hlavní.

Povíš nám svůj ranní „každodenní rituál“?
Ten funguje jen když chodím do školy ;)
Vstávám v šest, po čemž se vysprchuji a umyji, použiji 24h ultra hydratační krém denní od Garnier a než se mi vsaje do pletě, jdu se oblíknout do školní uniformy. Potom se nalíčím a obléknu si doplňky.V sedm lehce snídám a v půl osmé vycházím z domu.

Jak a čím se nejraději líčíš?
Yves Rocher Flawless Finish Fluid Foundation, přes to Gino McCray Oil Control Loose Powder a nějakou pestrou rtěnku, třeba Girl About Town od MAC. Oči jsi nerada líčím.

Který přípravek používáš na odličování pleti a poté na další potřebnou péči?
Kompletní odličovací mléko od Garnier, Clean&Clear deep cleansing lotion a Tea Tree Oil Creme.

Máš své tajné tipy na krásu?
Kéž by!

Čím si chtěla být, když jsi byla malá? Plní se tvé sny? Jestli ano, napověz nám své tajné triky na úspeúspěšnost :-)
Chtěla jsem být modní návrhářkou, ale jak jsem vyrůstala a poznávala "módní svět" lépe a lépe, viděla jsem, že na to nemám. Přesto, že modní návrnávrhářkou nebudu, chtěla bych v tomto světě zůstat.

Jak ses dozvěděla o blogování? A co tě přimělo si blog založit také?
Jednou před dvěma lety jsem znovu četla staré vydání Teen Vogue, kde byl rozsáhlý článek o blogerech a blogování. Když jsem tento článek četla po prví, vůbec mě nezaujal, ale tentokrát mě vzrušil a momentálně jsem se podívala na některé z blogů co byly prezentovaný v tomto článku. Potom jsem některé z nich začala číst pravidelně a napadlo mě založit si svůj vlastní.

Vznikl tvůj název blogu nějakým speciálním momentem - má svůj zásadní význam?
Nepamatuji si jak mě název "praguefashion" napadl, ale pamatuji si, že jsem si oblíbila jak zní, a protože jsem o českých blozích tehdy neměla ponětí, myslela jsem si, že můj bude první. Ted' mi to přijde legrační :)

Své čtenáře už máš a blogování tě baví. Našel by se ale moment, který by ukončil tvou činnost - blogování?
Doufám, že ne.

Lituješ někdy, že sis blog založila? Mění tě?
Ani jednou jsem o tom nelitovala. Nemyslím si, že mě mění, ale s nim si připadám víc zajímavá :)

Podle blogu soudím, že móda a styl je pro tebe velice důležitá. Kdy nastal ten zlom?
Nepamatuji si, takže nejspíš dávno. Ale i já jsem jednou chodila v oblečení od Roxy.

Ráda by ses v budoucnu věnovala módě? Nebo máš mnohem oblíbenější zájmy? Jaké?
Módě bych se určitě věnovala ráda, ale také ráda píšu a miluji organizaci událostí, takže asi něco mezi tím.

Máš už svou nejzajímavější módní událost za sebou?
Zatím ta nejzajímavější byla FIRENZE4EVER party kde jsem měla možnost si popovídat s Chiarou Ferragni a Bryan Boyem. Ale doufám, že budou i zajímavější.

Mnoho bloggerů si libuje ve vintage kouscích. Patříš také mezi ně? Máš své oblíbené období?
Určitě patřím! Miluji 40. a 50.léta.

Které naopak nesnášíš?
Všechny tak nebo jinak skládají dnešní módu, takže nesnáším žádné. Ale moje nejméně oblíbené jsou 80.léta.

Kde nejraději nakupuješ? Máš své oblíbence co se týče značky? Nebo své oblíbené „obchodní domy“?
Mám ráda Dior za jejich ženskost. Miluji Alexander McQueen, přestože si ho zatím nemůžu dovolit. Také mám ráda Balenciaga, Zara, Prada, Jil Sander, Alexander Wang etc. Ráda nakupuji v Německu a v Asii, protože tam se dají koupit věcí, který na nikom jiným neuvidíš. Také ráda kupuji vintage, pro stejný důvod.

Tvé nejhorší módní „faux-pas“?
Nechci být příliš skromná, ale o žádném nevím ;)

Je něco, co by si čtenářům nikdy nedoporučila co se týče módy?
Vůbec ne. V módě se může zkoušet vše!

Nicméně, blížíme se ke konci. Máš své celoživotní motto? :-)
Žít život na plno.

Dotazník tvé 10 nej!
Nejpohodlnější kousek oblečení: velký, pletený svetr
Nejoblíbenější kniha: The Great Gatsby od F. Scott Fitzgerald
Nekrásnější píseň: ---
Nejpouživanější líčidlo: Girl About Town MAC rtěnka
Nejokoukanější film: Devil Wears Prada
Nejhorší tvá vlastnost: ---
Nejlepší tvá vlastnost: Smysl pro humor
Nejmilovanější člověk v tém životě: ---
Nejoblíbenější modní značka: House of McQueen
Nejvoňavější parfém: Miss Dior Cherry

6 comments:

  1. na 1 rozhovor fakt super ! :-)

    ReplyDelete
  2. Moc hezký rozhovor :). Sofia je skvělá!

    ReplyDelete
  3. Zajímavé, je fajn dozvědět se o blogerech něco víc! Děkuji

    ReplyDelete
  4. Děkuju Vám všem, moc si toho cením!

    ReplyDelete